Logo
        Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
  Αυτόματη επανασύνδεση:

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
 1 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:07 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Ν. Κακλαμάνης: «Αληθεύει ή όχι η καταγγελία του κ. Αλεξιάδη κύριε Υπουργέ;»


ΟΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ: Νικήτας Κακλαμάνης
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Α’ Αθηνών
ΕΡΩΤΗΣΗ και Α.Κ.Ε.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη

ΘΕΜΑ: «Καταγγελία εφοριακών για τον ΕΝΦΙΑ»

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα, με όσα κατήγγειλε, ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας εφοριακών, Τρύφων Αλεξιάδης σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του σταθμού ΑΝΤ-1, πλήθος νόμων, που αφορούν στο υπουργείο σας,  ανάμεσα στους οποίους και ο ΕΝΦΙΑ έχουν έρθει στην Ελλάδα γραμμένοι στα αγγλικά.

Για πάσα ακρίβεια σας παραθέτω το χαρακτηριστικό απόσπασμα με τα λεγόμενα του κ. Αλεξιάδη:

«Όχι μόνο ο ΕΝΦΙΑ αλλά πάρα πολλοί νόμοι έχουν έρθει γραμμένοι στα αγγλικά. Μάλιστα, ορισμένοι απ’ αυτούς, όπως π.χ. ο 4174/2013 (κώδικας φορολογικών διαδικασιών) έχει μέσα φρασεολογία και φαίνεται πως είναι μεταφρασμένος και δεν έχει καμία σχέση με κυβερνητική πραγματικότητα. Αυτό που θέλουμε να καταγγείλουμε ως εφοριακοί είναι, ότι δεν είναι δυνατόν όταν νομοθετούν κάποιοι, να νομοθετούν χωρίς να συζητάνε με τους φορείς της αγοράς, τα επιμελητήρια, τους λογιστές, τους εφοριακούς, και να κάνουν τους νόμους στα παρασκήνια κάποιοι παρασύμβουλοι, παχυλά αμειβόμενοι, οι οποίοι είναι μόνιμοι και δεν αλλάζουν μαζί με τους υπουργούς, που αλλάζουν.

Κι’ όταν οι  αυτοί νόμοι μας οδηγούν εδώ που μας οδηγούν, μετά κάποιοι αρχίζουν να λένε «φταίνε υπηρεσιακοί παράγοντες»»

Όπως είναι κατανοητό, η παραπάνω καταγγελία είναι αρκετά σοβαρή, αφού κατατίθεται από ανώτατο συνδικαλιστικό στέλεχος και αποτυπώνει την εικόνα της κυριαρχίας στη χώρα από τη τρόικα και τα στελέχη της, δυστυχώς, στον απόλυτο βαθμό.

Πιθανόν, να αποδεικνύει επίσης, έναν βασικό λόγο, που προκλήθηκε πραγματικό χάος με τον ΕΝΦΙΑ, αφού η εφαρμογή του έγινε στηριζόμενη στις επιταγές των ξένων και όχι σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ-Αληθεύει ή όχι η καταγγελία του κ. Αλεξιάδη;-Αν ναι, πόσο πληρώθηκε για να δοθεί ο σχεδιασμός για τον ΕΝΦΙΑ από το εξωτερικό;
 
-Αν οι καταγγελίες ισχύουν ζητώ όπως κατατεθούν στη Βουλή των Ελλήνων όλα τα σχετικά κείμενα.

http://taxheaven.gr

 2 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:06 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Προσλήψεις συμβασιούχων σε Δήμους


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

20/08/2014

Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα που επικαλούνται «κωλυσιεργία» για την ανανέωση συμβάσεων εργαζομένων σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης επισημαίνει ότι η σχετική έγκριση πρόσληψης υπεγράφη χθες, Τρίτη, 19 Αυγούστου, από τον Υπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη – εντός 24 ωρών από την παραλαβή του σχετικού εγγράφου από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Η συνεργασία του ΥΔΜΗΔ με την ΚΕΔΕ, προς όφελος των δημοτών σε όλη την επικράτεια, ήταν και είναι σε πολύ καλό επίπεδο και δεν πρόκειται να διαταραχθεί από μάλλον ατυχείς μεμονωμένες δηλώσεις.

http://taxheaven.gr

 3 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:06 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Διαψεύδουν οι τράπεζες ότι γνωρίζουν τα αποτελέσματα των stress tests


Σε ανακοινώσεις με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρονται στην διαδικασία προσομοιώσεως ακραίων σεναρίων (stress tests) που διενεργεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προχώρησαν οι τέσσερις συστημικές τράπεζες Πειραιώς, Alpha Bank,  Εθνική και Eurobank, διαψεύδοντας ότι έχουν λάβει γνώση για τα αποτελέσματα αυτών και επισημαίνοντας πως η διαδικασία είναι ακόμη σε εξέλιξη. Ειδικότερα ανακοίνωσαν τα εξής:

Τράπεζα Πειραιώς


Η Τράπεζα Πειραιώς σε απάντηση εγγράφου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με το οποίο ζήτησε να σχολιαστούν πρόσφατα δημοσιεύματα ενημερώνει ότι, όπως είναι γνωστό, η διαδικασία Συνολικής Αξιολόγησης (Comprehensive Assessment) που πραγματοποιεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς έχει ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2013 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2014.

Η Τράπεζα Πειραιώς δεν έχει λάβει γνώση πληροφοριών ή αποτελεσμάτων σε σχέση με την 'Ασκηση Προσομοίωσης Ακραίων Καταστάσεων (Stress Test), η οποία διενεργείται υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας ως Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Εποπτείας των μεγάλων τραπεζικών ιδρυμάτων (European Supervisory Mechanism - ESM), σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών (European Banking Authority).

Συνεπώς, η Τράπεζα Πειραιώς διαψεύδει ότι έχει λάβει οποιαδήποτε πληροφόρηση ή γνωστοποίηση από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές σχετικά με την ύπαρξη κεφαλαιακών αναγκών, οι οποίες θα καταστούσαν αναγκαία την περαιτέρω άντληση μετοχικών κεφαλαίων από την Τράπεζα. Ως εκ τούτου και οποιαδήποτε σχετικά δημοσιεύματα δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα.

Alpha Bank

Αναφορικά με δημοσιεύματα, αφενός ιστοσελίδας διά της οποίας καταρτίζονται σενάρια κεφαλαιακών αναγκών και διατυπώνονται απόψεις περί της τιμής διαθέσεως των νέων μετοχών εκ τυχόν αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου, αφετέρου του εν γένει τύπου που αναφέρεται σε εκτιμήσεις περί των αποτελεσμάτων της εν εξελίξει, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, διαδικασίας προσομοιώσεως ακραίων σεναρίων (stress test), η Alpha Bank δηλώνει ότι, κατ΄ ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Αρχής Εποπτείας Τραπεζών, ουδέν εκ των πιστωτικών ιδρυμάτων που υπόκεινται στην ανωτέρω διαδικασία γνωρίζει, ή θα γνωρίζει, τα αποτελέσματα αυτής έως περίπου το χρόνο δημοσιεύσεως αυτών που, κατά την αυτή ανακοίνωση, τοποθετείται στο δεύτερο μισό του Οκτωβρίου 2014.

Η παρούσα ανακοίνωση δημοσιοποιείται κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Εθνική Τράπεζα

Σε συνέχεια ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι συμμετέχει στην άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (stress test) που διενεργείται από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στο πλαίσιο της ενοποιημένης ευρωπαϊκής εποπτείας, όπως και οι περισσότερες ευρωπαϊκές τράπεζες.

Τα τελικά αποτελέσματα της άσκησης αυτής, τα οποία επεξεργάζεται και γνωρίζει μόνο η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, προβλέπεται να ανακοινωθούν από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία, το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου 2014.

Η Εθνική Τράπεζα θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για κάθε τυχόν σημαντική εξέλιξη επί του θέματος αυτού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο.

Eurobank

Σε απάντηση ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, η Τράπεζα Eurobank ενημερώνει το επενδυτικό κοινό για τα εξής:

Η άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (stress tests) των ευρωπαϊκών πιστωτικών ιδρυμάτων, μεταξύ αυτών και των ελληνικών τραπεζών, βρίσκεται σε εξέλιξη χωρίς να υπάρχουν επί του παρόντος αποτελέσματα. Η Τράπεζα κατά πάγια πρακτική της δεν σχολιάζει δημοσιεύματα και ενημερώνει το επενδυτικό κοινό σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη νομοθεσία.



Πηγή: express.gr

http://taxheaven.gr

 4 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:05 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Οι συνταξιούχοι θα ξεπεράσουν τους υπαλλήλους το 2016


Περισσότεροι από τους εργαζόμενους θα γίνουν οι συνταξιούχοι του δημοσίου νωρίτερα από το τέλος της ερχόμενης πενταετίας, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων του υπουργείου Οικονομικών.

Αυτό θα είναι το αποτέλεσμα της εφαρμογής του κανόνα μία πρόσληψη για κάθε δέκα αποχωρήσεις - συνταξιοδοτήσεις που εφαρμόζεται από το 2012 και θα ισχύσει μέχρι τέλος του 2016.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχει δημοσιεύσει το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΥΔΜΗΔ) από το τέλος του 2009 έως τα μέσα περίπου του 2014, ο αριθμός των υπαλλήλων του στενού δημοσίου τομέα (σ.σ. υπουργεία, δήμοι, περιφέρειες, υγεία, παιδεία) έχει μειωθεί, λόγω αποχωρήσεων, από τις 865.153 στις 635.338, δηλαδή κατά 229.815 (-26,5%).

Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των συνταξιούχων του στενού δημοσίου που πληρώνονται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ), αυξήθηκε μόλις από τις από τις 403.033 στις 462.473, δηλαδή κατά 59.440, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε τον περασμένο Ιούλιο το υπ. Εργασίας.

Που οφείλεται αυτή η διαφορά... 170.375 μεταξύ των μετρήσεων του Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης και εκείνων του Υπ. Εργασίας την περίοδο 2009 - 2014; Είναι απλό, σημειώνουν από το ΥΠΟΙΚ:

Το Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης μετρά όσους υπαλλήλους του στενού δημόσιου τομέα κατέθεσαν αίτηση για να λάβουν σύνταξη, αποχωρώντας από την ενεργό υπηρεσία.

Αντίθετα, το ΓΛΚ και το Υπ. Εργασίας μετρούν μόνο εκείνους τους αποχωρήσαντες από το στενό δημόσιο στους οποίους πληρώνει κανονικά τη σύνταξη.

Από το ΥΠΟΙΚ παραδέχονται πως η γιγάντια αυτή διαφορά μεταξύ των αποχωρησάντων από το στενό δημόσιο και εκείνων που εισπράττουν τη σύνταξη τους (36% σημερινών συνταξιούχων...) οφείλεται συντριπτικά στις καθυστερήσεις που σημειώνονται στην απονομή σύνταξη σε όσους αποχωρούν από την ενεργό υπηρεσία και όχι στο ρυθμό θνησιμότητας των συνταξιούχων δημοσίων υπαλλήλων. Εξάλλου σήμερα μία στις τρεις συντάξεις που δίνει το δημόσιο είναι "συντάξεις θανάτου" (σ.σ. κληρονομούνται σε συγγενείς α΄ βαθμού του θανάντος συνταξιούχου δημοσίου) και, άρα ένα άρα πολύ μεγάλο μέρος των συνταξιοδοτικών δαπανών του δημοσίου δεν μειώνεται λόγω του θανάτου των δικαιούχων τους.

Στο ΥΠΟΙΚ αναγνωρίζουν πως αν αποδίδονταν, με τους ρυθμούς που ίσχυαν πριν το μνημόνιο (τ΄ αργότερο σε έξι μήνες), οι συντάξεις στους αποχωρούντες από το στενό δημόσιο, τότε θα έπρεπε οι συνταξιούχοι του δημοσίου να... ξεπερνούν ήδη τους εργαζομένους σ΄ αυτό. Και αυτό γιατί στους 462.473 σημερινούς συνταξιούχους θα έπρεπε να προστεθούν άλλοι 170.375 αποχωρήσαντες από το δημόσιο εκ των οποίων ένα ελάχιστο μέρος έχει πάρει σύνταξη φτάνοντας πάνω – κάτω τους... 632.848!

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει το ΥΔΜΗΔ στην τρόικα, όπως φαίνεται στην τελευταία έκθεση της Κομισιόν για την Ελλάδα, το πλήθος των υπαλλήλων του στενού δημόσιου τομέα θα πρέπει να φτάσει στο τέλος του 2016 τις 606. 170. Δηλαδή σε δύο περείπου χρόνια οι υπάλληλοι του στενού δημόσιου τομέα θα πρέπει να είναι κατά 26.678 λιγότεροι από τους συνταξιούχους...

Αυτή η τάση -ανεξάρτητα από τις όποιες μικρές αυξομειώσεις μπορεί να παρουσιάσουν τα αριθμητικά στοιχεία για τον αριθμό των εργαζομένων ή των συνταξιούχων- είναι εντελώς αδύνατο να αντιστραφεί τα επόμενα τρία - τέσσερα χρόνια, λένε οι ίδιες πηγές.

Συνεπώς πολύ νωρίτερα από τη λήξη του τρέχοντος μεσοπρόθεσμου προγράμματος (2014 - 2018) οι συνταξιούχοι του δημοσίου θα ξεπεράσουν τους εργαζομένους αυτούς.

Πηγή: www.capital.gr


http://taxheaven.gr

 5 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:05 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Δαπάνες που δεν εκπίπτουν  από μη συνεργάσιμα κράτη και  κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2014


Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους ότι σύμφωνα  με την περίπτωση ιγ της παραγράφου 1 του  άρθρου 23 του  ΚΦΕ 4172/2013  δε εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων το σύνολο των δαπανών που καταβάλλονται  προς φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα που είναι φορολογικός  κάτοικος σε κράτος μη συνεργάσιμο ή που υπόκειται σε προνομιακό φορολογικό καθεστώς, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 65 του Κ.Φ.Ε.,  εκτός εάν ο φορολογούμενος αποδείξει ότι οι δαπάνες αυτές αφορούν πραγματικές και συνήθεις συναλλαγές και δεν έχουν ως αποτέλεσμα τη μεταφορά κερδών ή εισοδημάτων ή κεφαλαίων με σκοπό τη φοροαποφυγή ή τη φοροδιαφυγή.
Η διάταξη του προηγούμενου εδαφίου δεν αποκλείει την έκπτωση των δαπανών που καταβάλλονται προς φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή  νομική οντότητα που είναι φορολογικός κάτοικος σε κράτος - μέλος της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ., εφόσον υπάρχει η νομική βάση για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ της Ελλάδας και αυτού του κράτους - μέλους.

Οι  αποφάσεις που ορίζονται στο άρθρο 65 του ΚΦΕ και καθορίζουν τα μη συνεργάσιμα κράτη και τα κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2014 είναι:

Δ12 1039188 ΕΞ 2014/4.3.2014  Καθορισμός  των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς με βάση τις διατάξεις των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 65 του Ν.4172/2013.

ΔΟΣ Γ 1039110 ΕΞ 2014/4.3.2014  Καθορισμός των μη συνεργάσιμων κρατών με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 65 του Ν. 4172/2013, για το έτος 2014.

Αναλυτικά για το 2014 τα μη συνεργάσιμα κράτη είναι :

Τα μη συνεργάσιμα κράτη (κράτη ή περιοχές δικαιοδοσίας ή υπερπόντιες-χώρες ή εδάφη που τελούν υπό οποιοδήποτε καθεστώς σύνδεσης ή  εξάρτησης, κατά την έννοια της παρ. 1 του άρθρου 65), για το έτος 2014 είναι τα εξής:

α/α    
1. Ανδόρα Andorra
2. Αντίγκουα και Μπαρμπούντα Antigua and Barbuda
3. Μπαχάμες the Bahamas
4. Μπαχρέιν Bahrain
5. Μπαρμπάντος Barbados
6. Μπρουνέι Brunei
7. Νήσοι Κουκ the Cook Islands
8. Ντομίνικα Dominica
9. Γρενάδα Grenada
10. Γουατεμάλα Guatemala
11. Τζέρσεϋ Jersey
12. Λίβανος Lebanon
13. Λιβερία Liberia
14. Λιχτενστάιν Liechtenstein
15. Μαλαισία Malaysia
16. Νήσοι Μάρσαλ Marshall Islands
17. Μαυρίκιος Mauritius
18. Μονακό Monaco
19. Ναούρου Nauru
20. Ολλανδικές Αντίλλες Netherland Antilles
21. ΠΓΔΜ FYROM
22. Νιούε Niue
23. Παναμάς Panama
24. Φιλιππίνες Philippines
25. Αγία Λουκία St.Lucia
26. Άγιος Χριστόφορος και Νέβις St.Kitts and Nevis
27. Άγιος Βικέντιος και Γρεναδίνες St.Vincent and the Grenadines
28. Σαμόα Samoa
29. Σεϋχέλλες Seychelles
30. Σιγκαπούρη Singapore
31. Παρθένοι νήσοι των ΗΠΑ US Virgin Islands
32. Βανουάτου Vanuatu
33. Ουρουγουάη Uruguay
34. Χόνγκ-Κόνγκ Hong-Kong

Από το συνδυασμό των διατάξεων των παραγράφων 1, 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 65 του ν. 4172/2013 και των νόμων 4240/2014 και 4153/2013 καθώς και των Δηλώσεων εδαφικής επέκτασης, μη συνεργάσιμα κράτη (κράτη ή περιοχές δικαιοδοσίας ή υπερπόντιες - χώρες ή εδάφη που τελούν υπό οποιοδήποτε καθεστώς σύνδεσης ή εξάρτησης, κατά την έννοια της παρ. 1 του άρθρου 65), από 1.1.2014 μέχρι 28.2.2014, είναι και τα εξής:


α/α    
1. Ανγκουίλα Anguilla
2. Βερμούδες Bermuda
3. Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι British Virgin Islands
4. Γιβραλτάρ Gibraltar
5. Νήσος Μαν Isle of Man


Ενώ αντίστοιχα τα κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2014 είναι :


1.Άγιος ΜαρίνοςSan Marino
2.ΑλβανίαAlbania
3.ΑνδόραAndorra
4.ΒανουάτουVanuatu
5.ΒερμούδεςBermuda
6.Βοσνία - ΕρζεγοβίνηBosnia-Herzegovina
7.ΒουλγαρίαBulgaria
8.Βρετανικές Παρθένοι ΝήσοιBritish Virgin Islands
9.ΓιβραλτάρGibraltar
10.ΓκέρνσεϋGuernsey
11.ΙρλανδίαIreland
12.ΚατάρQatar
13.Ηνωμένα Αραβικά ΕμιράταUnited Arab Emirates
14.ΚύπροςCyprus
15.ΛίχτενσταϊνLiechtenstein
16.ΜαυροβούνιοMontenegro
17.ΜακάοMacau
18.ΜονακόMonaco
19.ΜονσεράτMontserrat
20.Μπαχάμεςthe Bahamas
21.ΜπαχρέϊνBahrain
22.ΜπελίζBelize
23.ΝαουρούNauru
24.Νήσοι ΚέϋμανCayman Islands
25.Νήσοι ΜάρσαλMarshall Islands
26.Νήσος του Μάν
Isle of Man
27.Νήσοι Τέρκς και ΚάϊκοςTurks and Cairos
28.ΟμάνOman
29.ΠαραγουάηParaguay
30.Σαουδική ΑραβίαSaudi Arabia
31.ΣεϋχέλλεςSeychelles
32.ΤζέρσεϋJersey
33.ΠΓΔΜFYROM


http://taxheaven.gr

 6 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 02:25:04 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Και νέα παράταση για την καταβολή της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς υπέρ ΕΛ.Γ.Α


Το Υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης τροποποίησε την απόφαση 425/42522/20.5.2013 για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες.

Με την νέα απόφαση ορίζεται πλέον ότι :
Για το έτος 2013, το ποσό της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς υπέρ ΕΛ.Γ.Α.  καταβάλλεται μέχρι την 01−09−2014. Ειδικότερα οι παραγωγοί που έχουν επιλέξει ως τρόπο καταβολής της εισφοράς την εξουσιοδότηση και χρέωση του καταθετικού τους λογαριασμού από τον ΕΛ.Γ.Α. και για οποιοδήποτε λόγο δεν κατέστη δυνατή η είσπραξη του συνόλου ή μέρους της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς, πρέπει να καταθέσουν στον ειδικό λογαριασμό του ΕΛ.Γ.Α. στην Τράπεζα Πειραιώς – ΑΤΕ, με τον κωδικό ΜΠ 713, το οφειλόμενο ποσό της εισφοράς έτους 2013 προκειμένου να εκπληρώσουν εμπρόθεσμα τις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις.

Η προηγούμενη απόφαση 603/83797/27.6.2014 είχε δώσει παράταση μέχρι την 30η Ιουνίου 2014
http://taxheaven.gr

 7 
 στις: Αύγουστος 21, 2014, 12:25:06 πμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις η δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών - Διευκρινίσεις του Υπουργείου Οικονομικών για δημοσιεύματα αναφορικά με δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών, θυρίδων και άλλων περιουσιακών στοιχείων φορολογουμένων


Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα αναφορικά με δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών, θυρίδων και άλλων περιουσιακών στοιχείων φορολογουμένων, από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζονται τα εξής:

1.  Η ΠΟΛ.1194/14.8.2014 που εξέδωσε η ΓΓΔΕ, κοινοποιεί και παρέχει διευκρινίσεις και οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3691/2008 «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, προκειμένου οι υπηρεσίες της Φορολογικής Διοίκησης να ενημερώνουν την Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες για παραβάσεις της φορολογικής και τελωνειακής νομοθεσίας.

2.    Η ενημέρωση της Αρχής της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες από τη ΓΓΔΕ για την τέλεση ορισμένων φορολογικών παραβάσεων, συνιστά υποχρέωση της ΓΓΔΕ σύμφωνα με το ν.3691/2008. Μετά την ενημέρωσή της, η Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες δεν προβαίνει αυτόματα στη λήψη μέτρων όπως δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών κλπ.

Η λήψη των μέτρων αυτών από την Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες πραγματοποιείται μόνο εφόσον η Αρχή κρίνει ότι είναι απαραίτητη και μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις που συνδέονται με τις αρμοδιότητές της.


http://taxheaven.gr

 8 
 στις: Αύγουστος 20, 2014, 08:25:06 μμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Διευκρινίσεις του Υπουργείου Οικονομικών για δημοσιεύματα αναφορικά με δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών, θυρίδων και άλλων περιουσιακών στοιχείων φορολογουμένων


Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα αναφορικά με δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών, θυρίδων και άλλων περιουσιακών στοιχείων φορολογουμένων, από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζονται τα εξής:

1.  Η ΠΟΛ.1194/14.8.2014 που εξέδωσε η ΓΓΔΕ, κοινοποιεί και παρέχει διευκρινίσεις και οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3691/2008 «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, προκειμένου οι υπηρεσίες της Φορολογικής Διοίκησης να ενημερώνουν την Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες για παραβάσεις της φορολογικής και τελωνειακής νομοθεσίας.

2.    Η ενημέρωση της Αρχής της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες από τη ΓΓΔΕ για την τέλεση ορισμένων φορολογικών παραβάσεων, συνιστά υποχρέωση της ΓΓΔΕ σύμφωνα με το ν.3691/2008. Μετά την ενημέρωσή της, η Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες δεν προβαίνει αυτόματα στη λήψη μέτρων όπως δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών κλπ. Η λήψη των μέτρων αυτών από την Αρχή της Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες πραγματοποιείται μόνο εφόσον η Αρχή κρίνει ότι είναι απαραίτητη και μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις που συνδέονται με τις αρμοδιότητές της.


http://taxheaven.gr

 9 
 στις: Αύγουστος 20, 2014, 01:25:04 μμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Πλεόνασμα 1,4 δισ. ευρώ στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών το μήνα Ιούνιο - Αυξήθηκε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου
Άνοδος των αφίξεων μη κατοίκων ταξιδιωτών κατά 15,6%

ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΥΡΩΣΥΣΤΗΜΑ


20/08/2014

Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών

Τον Ιούνιο του 2014 το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών παρουσίασε πλεόνασμα 1,4 δισεκ. ευρώ, αυξημένο κατά 53% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2013, κυρίως λόγω της ανόδου του πλεονάσματος του ισοζυγίου υπηρεσιών, καθώς και εκείνου των τρεχουσών μεταβιβάσεων. Επίσης, βελτίωση σημείωσε και το ισοζύγιο εισοδημάτων. Οι ανωτέρω εξελίξεις αντισταθμίστηκαν μερικώς από την αύξηση του εμπορικού ελλείμματος. Πάντως, το συνολικό ισοζύγιο αγαθών και υπηρεσιών παρουσίασε πλεόνασμα 1,2 δισεκ. ευρώ, έναντι 1,0 δισεκ. ευρώ τον Ιούνιο του 2013.

Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου αυξήθηκε κατά 208 εκατ. ευρώ σε σχέση με εκείνο του ίδιου μήνα του 2013, λόγω της σημαντικής αύξησης των καθαρών πληρωμών για αγορές πλοίων, η οποία αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τον περιορισμό των καθαρών πληρωμών για εισαγωγές καυσίμων καθώς και τη μείωση του εμπορικού ελλείμματος των λοιπών αγαθών. Ειδικότερα, οι εισπράξεις από εξαγωγές αγαθών εκτός καυσίμων και πλοίων σημείωσαν άνοδο κατά 17,4%, ενώ αυξήθηκε και η αντίστοιχη δαπάνη για εισαγωγές, αλλά με βραδύτερο ρυθμό.

Το πλεόνασμα του ισοζυγίου υπηρεσιών αυξήθηκε κατά 394 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγουμένου έτους, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση του πλεονάσματος του ταξιδιωτικού ισοζυγίου, αλλά και του ισοζυγίου μεταφορών. Ειδικότερα, οι εισπράξεις από ταξιδιωτικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 16,3% αντανακλώντας άνοδο των αφίξεων μη κατοίκων ταξιδιωτών κατά 13,7%. Παράλληλα, η αύξηση του πλεονάσματος του ισοζυγίου μεταφορών αντανακλά τη βελτίωση του ισοζυγίου των αεροπορικών μεταφορών. Τέλος, το ισοζύγιο «λοιπών» υπηρεσιών σημείωσε πλεόνασμα έναντι ελλείμματος τον Ιούνιο του 2013.

Το α΄ εξάμηνο του 2014 το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών διαμορφώθηκε σε 1,1 δισεκ. ευρώ, κατά 1,3 δισεκ. ευρώ μικρότερο από εκείνο του α΄ εξαμήνου του 2013. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στη βελτίωση των ισοζυγίων υπηρεσιών, εισοδημάτων και τρεχουσών μεταβιβάσεων που υπεραντιστάθμισε την αύξηση του εμπορικού ελλείμματος.

Ειδικότερα, όσον αφορά το εμπορικό έλλειμμα, η αύξηση των καθαρών πληρωμών για αγορές πλοίων, οι οποίες σχεδόν τριπλασιάστηκαν αντιστάθμισαν τη μείωση του ελλείμματος των λοιπών αγαθών. Η τελευταία οφείλεται στην άνοδο των εισπράξεων από εξαγωγές δεδομένου ότι η αντίστοιχη δαπάνη για εισαγωγές έμεινε σχεδόν στάσιμη. Ως αποτέλεσμα, το εμπορικό έλλειμμα αυξήθηκε κατά 772 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση του πλεονάσματος του ισοζυγίου υπηρεσιών κατά 1,2 δισεκ. ευρώ οφείλεται κυρίως στην άνοδο των καθαρών εισπράξεων από υπηρεσίες μεταφορών αλλά και στην άνοδο των καθαρών εισπράξεων από ταξιδιωτικές και λοιπές υπηρεσίες. Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ελλάδα από μη κατοίκους, αυτές αυξήθηκαν κατά 13,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2013, αντανακλώντας άνοδο των αφίξεων μη κατοίκων ταξιδιωτών κατά 15,6%.

Το έλλειμμα του ισοζυγίου εισοδημάτων μειώθηκε κατά 396 εκατ. ευρώ κυρίως λόγω της μείωσης των καθαρών πληρωμών για τόκους.

Τέλος, το ισοζύγιο τρεχουσών μεταβιβάσεων παρουσίασε πλεόνασμα 2,5 δισεκ. ευρώ, μεγαλύτερο κατά 456 εκατ. ευρώ από ό,τι την ίδια περίοδο του 2013. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην αύξηση των μεταβιβαστικών εισπράξεων του τομέα της γενικής κυβέρνησης (κυρίως από την ΕΕ).

Ισοζύγιο Κεφαλαιακών Μεταβιβάσεων


Τον Ιούνιο του 2014 το ισοζύγιο κεφαλαιακών μεταβιβάσεων εμφάνισε σημαντικό πλεόνασμα σε σχέση με έλλειμμα τον Ιούνιο του 2013. Το α΄ εξάμηνο του 2014 το πλεόνασμα του ισοζυγίου κεφαλαιακών μεταβιβάσεων ανήλθε σε 1,8 δισεκ. ευρώ, έναντι 1,1 δισεκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Το συνολικό ισοζύγιο μεταβιβάσεων (τρεχουσών και κεφαλαιακών) παρουσίασε πλεόνασμα 4,3 δισεκ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2014, κατά 1,2 δισεκ. ευρώ μεγαλύτερο από ό,τι την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Συνολικό Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών και Κεφαλαιακών Μεταβιβάσεων

Το συνολικό ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών και κεφαλαιακών μεταβιβάσεων (το οποίο αντιστοιχεί στις ανάγκες της οικονομίας για χρηματοδότηση από το εξωτερικό) εμφάνισε τον Ιούνιο του 2014 πλεόνασμα 1,8 δισεκ. ευρώ, έναντι 887 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2013. Το α΄ εξάμηνο του 2014 το εν λόγω ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 726 εκατ. ευρώ, έναντι ελλείμματος 1,3 δισεκ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2013.

Ισοζύγιο Χρηματοοικονομικών Συναλλαγών

Τον Ιούνιο του 2014 οι άμεσες επενδύσεις στην Ελλάδα από μη κατοίκους εμφάνισαν αύξηση (καθαρή εισροή) 55 εκατ. ευρώ. Η σημαντικότερη συναλλαγή αφορά την εισροή 85,3 εκατ. ευρώ λόγω της πώλησης μετοχών που κατείχε η τράπεζα Eυrobank στην Eurobank Properties, στην ξένη εταιρία επενδύσεων Wellington (ΗΠΑ). Οι άμεσες επενδύσεις στο εξωτερικό από κατοίκους Ελλάδος εμφάνισαν αύξηση (καθαρή εκροή) κατά 40 εκατ. ευρώ χωρίς αξιοσημείωτες συναλλαγές.

Στην κατηγορία των επενδύσεων χαρτοφυλακίου καταγράφηκε καθαρή εκροή 531 εκατ. ευρώ, η οποία οφείλεται κυρίως στην αύξηση (εκροή) των τοποθετήσεων κατοίκων σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια του εξωτερικού, η οποία αντισταθμίστηκε κυρίως από την αύξηση (εισροή) των τοποθετήσεων μη κατοίκων σε μετοχές ελληνικών επιχειρήσεων καθώς και σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια του Ελληνικού Δημοσίου.

Όσον αφορά τις ''λοιπές'' επενδύσεις, παρατηρήθηκε καθαρή εκροή 668 εκατ. ευρώ, η οποία οφείλεται κυρίως στην μείωση (εκροή) των τοποθετήσεων μη κατοίκων σε καταθέσεις και repos στην Ελλάδα, κίνηση που αντισταθμίστηκε εν μέρει από την καθαρή αύξηση (εισροή) των δανειακών υποχρεώσεων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προς μη κατοίκους και την μείωση (εισροή) των τοποθετήσεων κατοίκων σε καταθέσεις και repos στο εξωτερικό.

Το α΄ εξάμηνο του 2014 οι άμεσες επενδύσεις στην Ελλάδα από μη κατοίκους εμφάνισαν καθαρή εισροή ύψους 936 εκατ. ευρώ, ενώ οι άμεσες επενδύσεις κατοίκων στο εξωτερικό εμφάνισαν καθαρή εκροή (αύξηση) ύψους 299 εκατ. ευρώ.

Στην κατηγορία των επενδύσεων χαρτοφυλακίου σημειώθηκε καθαρή εισροή 4,6 δισεκ. ευρώ, κυρίως λόγω της αύξησης των τοποθετήσεων μη κατοίκων σε μετοχές ελληνικών επιχειρήσεων. Η κίνηση αυτή αντισταθμίστηκε μερικώς από την καθαρή αύξηση των τοποθετήσεων κατοίκων σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια, αλλά και σε χρηματοοικονομικά παράγωγα του εξωτερικού.

Στην κατηγορία των "λοιπών'' επενδύσεων καταγράφηκε καθαρή εκροή ύψους 5,1 δισεκ. ευρώ, η οποία οφείλεται κυρίως στην μείωση (εκροή) των τοποθετήσεων μη κατοίκων σε καταθέσεις και repos στην Ελλάδα, κίνηση που αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από την καθαρή αύξηση (εισροή) των δανειακών υποχρεώσεων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προς μη κατοίκους και την καθαρή μείωση (εισροή) των τοποθετήσεων κατοίκων σε καταθέσεις και repos στο εξωτερικό.

Στο τέλος Ιουνίου 2014 τα συναλλαγματικά διαθέσιμα της χώρας διαμορφώθηκαν σε 5,0 δισεκ. ευρώ έναντι 4,3 δισεκ. ευρώ τον Ιούνιο του 2013.

Σημείωση: Τα στατιστικά στοιχεία για το Ισοζύγιο Πληρωμών του μηνός Ιουλίου 2014 θα ανακοινωθούν στις 22 Σεπτεμβρίου 2014.


http://taxheaven.gr

 10 
 στις: Αύγουστος 20, 2014, 12:25:06 μμ 
Ξεκίνησε από TAXPLANET - Τελευταίο μήνυμα από TAXPLANET
Μέχρι και οι Γερμανικές εφημερίδες ασχολούνται με τον ΕΝ.Φ.Ι.Α.


Τα «απρόβλεπτα» του ΕΝΦΙΑ είναι το θέμα σημερινής ανταπόκρισης της γερμανικής εφημερίδας Süddeutsche Zeitung από την Αθήνα, στην οποία τονίζεται ο κίνδυνος να εξελιχθεί σε «μπούμερανγκ» για την κυβέρνηση ο φόρος ακινήτων.

«Οι εφορίες δεν προλαβαίνουν καν να αντιμετωπίσουν τα παράπονα των φορολογουμένων», σημειώνει η ανταποκρίτρια της εφημερίδας, παραθέτοντας ως παράδειγμα την περίπτωση ενός αγρότη από τη Θεσσαλία που έλαβε ειδοποίηση για να πληρώσει 815.569 ευρώ ΕΝΦΙΑ, ενώ τα ετήσια κέρδη του από την παραγωγή σιτηρών δεν ξεπερνούν τα 300 ευρώ.

Σύμφωνα με τη Deutsche Welle, στο δημοσίευμα διευκρινίζεται πάντως ότι σε αυτήν την περίπτωση η εφορία αντελήφθη γρήγορα το λάθος. Η εφημερίδα αναφέρει επίσης το «χαράτσι» των 95.000 ευρώ που καλείται να πληρώσει το «Χαμόγελο του Παιδιού», κάτι που είναι «αδύνατον», όπως λέει ο επικεφαλής της οργάνωσης Κώστας Γιαννόπουλος.

Σημειώνει δε, ότι υπάλληλος του υπουργείο Οικονομικών είχε προειδοποιήσει για τις «παράλογες» συνέπειες που θα είχε ο νέος φόρος, αλλά η προειδοποίηση αυτή προφανώς αγνοήθηκε.

Η Süddeutsche Zeitung ενημερώνει τους αναγνώστες ότι η ελληνική λέξη «χαράτσι» έχει τουρκική ρίζα, κάτι που, στη συγκεκριμένη περίπτωση «δεν προοιωνίζει τίποτα καλό», καθώς θυμίζει τις αναγκαστικές εισφορές που είχαν επιβάλει οι Οθωμανοί.

Το σημερινό «χαράτσι» συνεισφέρει στα κρατικά ταμεία 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, κάτι που προκαλεί ιδιαίτερη χαρά στους πιστωτές της Ελλάδας, αλλά από την άλλη πλευρά το πολιτικό κόστος είναι υψηλό, σημειώνει η ανταποκρίτρια της εφημερίδας.


Πηγή: news.gr


http://taxheaven.gr

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
TAXPLANET © 2009

nlogn information technologies